Szkolenia otwarte

Aktualne szkolenia otwarte

Sprzedaż Integralna – podstawy

Wszyscy zauważamy, że nowe czasy zmieniły podejście ludzi w wielu sprawach, w tym do kwestii rozwijania biznesu i  podejmowania decyzji. Dotyczy to także naszych klientów, dlatego efektywna współpraca z nimi wymaga nowych umiejętności, są to: rozwój, autentyczność i etyka.

4 fundamenty Sprzedaży Integralnej

  1. rozumienie wartości klientów,
  2. dostrzeganie ich sposobów myślenia,
  3. podążanie za 3 naturalnymi i równoległymi procesami w sprzedaży:
    Uważnością, Diagnozą i Szukaniem Rozwiązania,
  4. przejęcie odpowiedzialności za rozwój własny – świadomość integralna

DLA KOGO?

Dla osób, które posiadają doświadczenie w sprzedaży i chciałyby zwiększyć swoją skuteczność w pozyskiwaniu klientów, a także dla trenerów uczących sprzedaży. 

KOMPETENCJE

Podczas tych warsztatów:

  • uczymy 2 pierwszych fundamentów Sprzedaży Integralnej, czyli rozpoznawania systemów wartości klientów i w związku z tym angażowania ich w relacje oraz pokazujemy jak lepiej dopasować komunikację z klientami do ich sposobów myślenia,
  • trenujemy naturalność w relacji z klientem, czyli Uważność podczas kontaktu,
  • pomagamy zdiagnozować swoje mocne i słabe strony w relacji z klientami,
  • pracujemy na rzeczywistych profilach MindSonar®.

3 komponenty Sprzedaży Integralnej

  1. Spiral Dynamics® to funkcjonalna koncepcja opisująca systemy wartości jakie uruchamiają
    ludzie, a z nimi swoje przekonania, zachowania, decyzje.
  2. Metaprogramy to składniki strategii mentalnych człowieka oraz stylów myślenia.
    Wpływają one na emocje, myślenie, działanie.
  3. MindSonar® to system badania systemów wartości i metaprogramów.  

RAMOWY PRZEBIEG WARSZTATÓW

Dzień 1

  • Wprowadzenie do Sprzedaży Integralnej
  • 7 podstawowysch styłow myślenia
  • Systemy wartości Gravesa
  • Moja analiza SWOT w rozmowie z klientem na podstawie profilu MindSonar (ćwiczenie F5)
  • Ćwiczenia w grupach – rozpoznawanie stylów myślenia i wartości w rozmowie

Dzień 2

  • Uważność w sprzedaży
  • Budowanie siatki relacji 
  • Praca na własnym studium przypadku
  • Podsumowanie

Uwaga! Program może być dostosowany do oczekiwań i kompetencji uczestników.

TRENERZY

Tomasz Zawadzki (o trenerze czytaj tutaj)

CENA WARSZTATÓW

Cena dla konsultantów MindSonar: 500 PLN netto (+23%VAT)

Cena dla uczestników nie będących konsultantami MindSonar: 2000 PLN netto (+23%VAT)

TERMIN: TBA